سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت تیر و تیرچه

تفاوت اصلی بین تیر و تیر در اندازه قطعه است. به طور کلی ، کارگران صنعت ساختمان از تیرهای بزرگ به عنوان تیرچه یاد می کنند. ... اگر پشتیبان اصلی افقی در یک سازه باشد ، یک تیر است ، نه یک تیر. اگر یکی از پشتیبان های ساختاری کوچکتر باشد ، یک تیر است

تفاوت اصلی تیرچه ها ، تیرها و تیرها در اندازه ، طراحی و عملکرد است. تیرچه ها معمولاً کوچک اما متعدد هستند و بیشتر توسط تیرها پشتیبانی می شوند. ... Girders بزرگترین از سه مورد هستند و پشتیبانی افقی اولیه را برای تیرها ارائه می دهند.

دو نوع متداول از پل های تیرآهن فولادی مدرن عبارتند از صفحه و جعبه. اصطلاح "تیر" در رابطه با طراحی پل اغلب به جای "تیر" استفاده می شود. با این حال ، برخی از نویسندگان پل های تیر را کمی متفاوت از پل های تیرچه تعریف می کنند. تیرآهن ممکن است از بتن یا فولاد ساخته شود.

برای ساختن پل معمولاً از تیرچه استفاده می شود. یک تیر یک تیر عمودی است که برای مقاومت در برابر بارهای برشی قرار داده شده است. تیرهای فولادی کوچک به شکل نورد می شوند. تیرچه های بزرگتر (1 متر در 3 فوت عمق یا بیشتر) به عنوان تیرهای صفحه ای ساخته می شوند ، از قطعات جداگانه ورق فولادی جوش داده یا به هم پیچ می شوند.

 

خرید تیرآهن

 قیمت تیرآهن

خرید میلگرد

قیمت میلگرد

خرید ورق

قیمت ورق

خرید لوله

قیمت لوله

لوله گالوانیزه